FAQ

Veelgestelde vragen 

Hieronder vindt u een aantal veelgestelde vragen waarvoor wij vaak worden gebeld. De antwoorden op deze pagina zijn altijd correct en up-to-date.

Frequently Asked Questions

On this page, you will find some frequently asked question for which we receive a lot of calls on the daily. The answers on this page are always correct and up-to-date.
Naar de vragen/ To the questions

FAQ

  • Kan ik bij jullie werken? - Can I work at Boerderij Meerzicht?

    Absoluut, graag zelfs! Meer info. 


    Absolutely! More info.

  • Reserveren - Reservations

    Op zaterdag, zondag en feestdagen reserveren wij nooit, ook niet voor verjaardagen en gezelschappen. Op doordeweekse dagen is reserveren mogelijk vanaf 25 personen. Onder de 25 personen bent u zonder reserveren van harte welkom. Check ook even onze openeningstijden! 


    On Saturday, Sunday and public holidays, we never make any reservations, also not for birthday celebrations or larger groups. On weekdays, it is possible to book a table for groups of 25 people or more. Below 25 people, you're very welcome to just stop by and sit down. Make sure to also check our opening hours!


  • Wat zijn de openingstijden? - What are the opening hours?

    In de winterperiode (1 nov. t/m 28 feb.) zijn wij vrijdag, zaterdag & zondag geopend van 10.00u tot 18.00u. Pannenkoeken vanaf 11.00u.


    In de zomerperiode (28 feb t/m 30 okt) zijn wij woensdag t/m zondag geopend van 10.00u tot 19.00u. Pannenkoeken vanaf 11.00u. 


    During wintertime (1st of Nov. until the 28th of Feb.) we are opened from Friday, Saturday & Sunday from 10.00am till 18.00pm. Pancakes from 11.00am.


    During summertime (28th of Feb until the 30th of Nov.) we are opened from Wednesday untill Sunday from 10.00am untill 19.00pm. Pancakes from 11.00am. 

  • Hoe werkt het bij jullie? - How does it work at Boerderij Meerzicht?

    Dranken, broodjes, salades en eigenlijk alles dat geen pannenkoek is, kunt u afhalen/bestellen aan het buffet binnen. Pannenkoeken bestelt en betaalt u bij de kassa. Daarna brengt u de kassabon naar de pannenkoeken keuken. Tegen inlevering van uw kassabon ontvangt u van de kok een elektronische disk die gaat knipperen en trillen als uw bestelling gereed is. U haalt dan de pannenkoeken op bij de pannenkoeken keuken.


    You can grab/order drinks, sandwiches, salads and anything that's not a pancake, at the buffet inside. You order and pay pancakes at the cash register. Take the receipt to the pancake kitchen. When you hand in your receipt, the chef will give you an electronic disk which will light up and vibrate when your order is ready. When it does so, you need to pick up your order at the pancake kitchen.

  • Mag mijn hond mee? - Can I take my dog with me?

    Honden zijn zowel op het terras als binnen van harte welkom mits zij aan een korte riem zitten.


    Dogs are welcome on the terrace and inside the building if they are on a short leash.

  • Speciaal beslag pannenkoeken? - Special pancake batter?

    Indien u wensen heeft ten aanzien van speciaal pannenkoekbeslag zoals glutenvrij of koemelkvrij beslag, kunt u ons 's ochtends tussen 09.00u en 11.00u bellen om uw bestelling door te geven. Wij berekenen 1,50 euro per dieet pannenkoek extra.

    Daar waar wij slechts één bereidingskeuken hebben, is het voor ons niet mogelijk om volledig glutenvrij te werken. Wel gebruiken wij bij bereiding schoon gereedschap.


    In case you have any special requests regarding our pancake batter (gluten-free of no cow's milk for instance) you can call us between 9am and 11am to place your order. We charge 1,50 euros extra per dietary pancake. 

    Since we only have on kitchen, it is not possible for us to work 100% gluten-free. However, we always use clean utensils when preparing your food.

  • Hoe zijn jullie te bereiken? - How do I reach the farm?

    Er komt geen openbaar vervoer naar Boerderij Meerzicht. Die stopt al een stuk eerder. U kunt ons prima bereiken per auto, scooter, fiets of lekker wandelend! Rijdt u met navigatie? Voer in: 


    Woonplaats: Amstelveen.

    Adres: Parkeerplaats Meerzicht. 


    Zo komt u op onze parkeerplaats terecht en niet ergens midden in het bos. 


    You can't come to Boerderij Meerzicht by public transportation. Those stop a bit further away. You can reach us with a car, scooter, bike or after a nice walk! Are you using navigation? Use this: 


    City: Amstelveen.

    Address: Parkeerplaats Meerzicht. 


    This will bring you straight to our parking lot and not just somewhere in the middle of the forest.


  • Waar kan ik parkeren? - Where can I park my car?

    U kunt gratis parkeren op één van de vele parkeerplaatsen in het Amsterdamse Bos. De meest dichtbijzijnde is 'Parkeerplaats Meerzicht' - welke goed te vinden is met behulp van navigatie. Zorg ervoor dat u als stad 'Amstelveen' invoerd in de navigatie. Vanaf de parkeerplaats is het nog ongeveer 200m lopen naar Boerderij Meerzicht. 


    You can park for free at one of the many parking lots in the Amsterdam Forest. The one that is most closeby is 'Parkeerplaats Meerzicht' - which is easy to find using navigation. Make sure to use Amstelveen as the city when using navigation.

    From the parking lot, it's a 200 meter walk.


    Meer info / More info.

  • Zijn er invalidenparkeerplaatsen? - Is there accessible parking?

    Ja. Vlak voor de ingang van Boerderij Meerzicht zijn 4 invalidenparkeerplaatsen te vinden. U kunt daar enkel staan als u in het bezit bent van een invaliden parkeerkaart. Zo niet, dan kunt u parkeren op "Parkeerplaats Meerzicht". 


    Yes. Right at the entrance of Boerderij Meerzicht, you will find 4 accessible parking places. You can only park there if you own a accessible parking card (disabled parking card). If you don't own one, you can always park at "Parkeerplaats Meerzicht".

  • Kan ik tussen de hertjes lopen? - Can I walk in the deer pen?

    Nee. Voor uw veiligheid en die van onze damherten, kunt u niet in hun verblijf. U kunt hen echter wel voeren & aaien door het hek - en daar zijn ze dol op! 


    No. For your own safety and the safety of our deer, you cannot enter their pen. However, you can feed & pet them through their fence - which they absolutely love! 

  • Kan ik overal met de rolstoel komen? - Is it wheelchair accessible?

    Ja. Binnen zijn de paden ruim genoeg om te begaan met de roelstoel. Daarnaast hebben wij een invalidentoilet en zijn delen van het terras ook toegankelijk voor rolstoelen.


    Yes. The paths inside are wide enough for a wheelchair. We have a special accessible restroom and parts of our terrace are accessible for wheelchairs. 

  • Speciale arrangementen/feestjes?- Special arrangements/parties?

    We hebben geen speciale arrangementen. Ook niet voor grotere groepen, kinderfeestjes etc. 


    We do not have any special arrangements. We also don't have arrangements for bigger groups, childrens parties etc. 

  • Eigen eten en drinken nuttigen? - Use my own food and drinks?

    Het nuttigen van zelf meegebracht eten en drinken is op ons hele terrein niet toegestaan (ook niet in de speeltuin). 


    Using food and drinks that you brought yourself, is not allowed on our terrain (also not allowed on the playground).

  • Ik ben iets verloren! - I have lost an item!

    Oh jee, u bent iets kwijtgeraakt. Tijdens de grote schoonmaak iedere avond, komen wij vaak van alles tegen. Als u iets kwijt bent, raden wij u aan om rond 19.00u te bellen of de volgende ochtend. Bent u iets kostbaars kwijt zoals een telefoon of autosleutels? Bel dan meteen. 020-6792744.


    Oh no, you've lost something! Every evening, we do our daily clean up. We find a lot of items while doing so. If you have lost something, we advice you to call around 19.00u or the next morning. Did you lose something valuable like a phone or car keys? Call now! +31 20-6792744

  • Ik ben wel/niet tevreden. - I am (not) satisfied with my visit.

    Tevreden? Vertel het anderen! 

    Niet tevreden? Kom meteen naar ons toe, dan lossen we het op :)


    Satisfied? Tell others!

    Not satisfied? Come straight to us, so we can fix it :)



Laatste update: 2023

Last update: 2023

 

Share by: